Palkka- ja henkilöstöhallinnon koulutusohjelma 2020 – 2021, 1. jakso

530.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Palkka- ja henkilöstöhallinnon koulutusohjelma antaa kokonaiskuvan palvelussuhdeasioista ja henkilöstöhallintoon ja palkanlaskentaan läheisesti liittyvistä tehtävistä. Järjestämme koulutusohjelman 1. jakson webinaarina, joten voit osallistua omalta tietokoneeltasi ilman matkustamista.

Se perehdyttää kunnan ja kuntayhtymän henkilöstöä koskevaan lainsäädäntöön, mm. työ- ja virkalainsäädännön keskeiseen sisältöön. Myös kunnallisten virka- ja työehtosopimusten sisältö tulee tutuksi, ja saat valmiuksia soveltaa sopimuksia.

Monimuotokoulutuksessa lähiopetus vuorottelee etäopiskelun kanssa. Lähiopetuksen luennot perehdyttävät jakson aihesisältöön. Verkkotehtävät syventävät aihealueiden osaamista. 1. jaksolle on mahdollista osallistua myös etäyhteyden välityksellä. Tarvittaessa etäyhteys järjestetään myös muille jaksoille.

Koulutusohjelman tärkeä anti on myös kollegoihin tutustuminen ja kokemusten jakaminen!

Osallistujat voivat halutessaan tiedustella ja hakea kotikuntansa oppisopimustoimistosta rahoitusta koulutusohjelman kustannuksiin.

Osallistumalla 1. jaksolle, osallistut automaattisesti koko koulutusohjelmaan ja tulevien jaksojen lähiopetuspäiviin. Mikäli et pääse osallistumaan joillekin lähiopetuspäiville, ilmoitathan siitä erikseen koulutusohjelman yhteyshenkilöille.