Varhaiskasvatuksen esihenkilön ajankohtais- ja palvelussuhdepäivä -webinaari

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Kohderyhmä
Tapahtuma kaupunki
webinaari
webinaari
Osoite
Hinta (ilman ALV)
320.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Koulutus on päiväkodinjohtajan, varhaiskasvatuksen esihenkilön, loppuvuoden tietopaketti.

Koulutuspäivän aikana käydään läpi varhaiskasvatuskentän ajankohtaiset kuulumiset, lainsäädäntöuudistukset sekä perehdytään päiväkodinjohtajan näkökulmasta keskeisimpien palvelussuhdeasioiden läpikäyntiin.

Edellisestä koulutuksesta sanottua:

”Koulutus oli johdonmukainen, selkeä, ajatuksia herättävä.”
”Sisältö totta kai erittäin ajankohtainen ja hyvin jäsennelty.”
”Olen vasta niin vähän aikaa ollut esimiehenä, niin tieto tuli todella tarpeeseen. Kumpikin kouluttaja tosi hyvä. Ainut miinuspuoli oli, että kun asiaa tuli koko ajan, kaikkea ei onnistunut kirjoittamaan muistiin. Aineisto toki lähetettiin ennakkoon, mutta paljon tietoa tuli sen lisäksi. Mutta ehkäpä nyt muistaa, mistä etsii tiedon.”
”Hyvä että oli mahdollista katsoa striimin kautta!!!”
”Selkokieltä ja hyvin ymmärrettävä sisältö ja ajankohtainen.”
”Asiantuntevat kouluttajat”

Aamupäivällä luennoi työmarkkina-asiamies Canelia Wessman KT Kuntatyönantajista. Aamun osuuden jälkeen sinulla on päivitetyt tiedot keskeisistä työehtosopimukseen liittyvistä asioista. Iltapäivällä luennoitsijoina toimivat kehittämispäällikkö Jarkko Lahtinen sekä erityisasiantuntija Mari Sjöström Kuntaliitosta. Iltapäivällä käsitellään poikkeusolojen varhaiskasvatusta, johtamista, muuttuvia säädöksiä sekä muun muassa kaksivuotista esiopetuskokeilua.

Tutustu ohjelmaan ja tule päivittämään tietosi yhdessä kollegoiden kanssa, huomioitahan edullisen ryhmähinnoittelun.

Tervetuloa mukaan!