Johda itseäsi - Valttikortit työssä onnistumiseen

530.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Onko sinulla relevanttia osaamista myös tulevaisuuden tarpeisiin?

Työ on ollut jo usean vuoden murroksessa. Koronan myötä muutoksen vaikutus syventyi ja laajentui äkillisesti: koko työn käsite ja rakenne ovat nyt muotoutumassa uudelleen. Työn tekemisestä tulee entistä itseohjautuvampaa, palvelemme entistä enemmän toisiamme ja teemme työtä yhteisen kokonaisuuden hyväksi. Vanhat mallit eivät välttämättä enää toimi ja uutta varten tarvitaan uudenlaisia näkemyksiä, taitoja ja tapoja toimia työyhteisössä. Sellaisia, jotka ohjaavat kokonaisvaltaiseen vastuunottoon itsestä, osaamisesta ja hyvinvoinnista. Työelämä tarvitsee nyt aivan uusia taitoja! Niitä me tällä kurssilla opimme.

Tämä koulutus on kohdennettu asiantuntija-, asiakaspalvelu-, assistentti- ja toimistotyötä tekeville sekä kaikille heille, jotka kokevat, että muutosherkkä ja hektinen työelämä vaatii uusien taitojen haltuun ottoa. Moni taho on kartoittanut ja analysoinut tulevaisuuden työelämän osaamistarpeita ja uudet työelämätaidot, kuten sosiaaliset taidot, luovuus, yhteistyötaidot, ongelmanratkaisutaidot, tunneäly ja neuvottelutaidot, ovat listojen kärjessä. Nämä taidot vahvistavat kykyä oppia ja sopeutua muutoksiin. Useita rooleja häviää työelämästä ja uusia syntyy koko ajan. Digitalisaation ja Koronan aiheuttama työn murros on tässä ja nyt – tule kehittämään osaamistasi ja ottamaan muutos haltuun!

Tule mukaan koulutukseen ja luodaan yhdessä vakaata perustaa, joka kantaa myös tulevaisuudessa!

Tämä koulutus järjestetään turvallisesti paikan päällä.