Kunta-alan arvonlisäverotuksen perusteet

180.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Kunta-alan arvonlisäverotuksen peruskurssilta saat hyvät perustiedot arvonlisäverotuksen erittäin tehokkaan ja tiiviin tietopaketin arvonlisäverotuksen periaatteista kunnissa ja kuntayhtymissä. Webinaari yhdistää teorian käytäntöön asiantuntevan luennoitsijan käytännönläheisten esimerkkien avulla. Tässä webinaarissa keskitymme arvonlisäverotuksen yleisiin periaatteisiin sekä eri palvelualueiden arvonlisäverotukseen.

Kuntatalouden webinaarit ovat vuorovaikutteisia toteutukisa, joissa pääset halutessasi esittämään asiantuntijalle kommentteja keskustelemalla tai chatin kautta. Asiantuntijana arvonlisäverotuksen perusteet webinaarissa toimii Joonas Paavolainen, KPMG Oy Ab:Ltä.

Webinaarit ovat tehokkaita ja tiiviitä etäkoulutuksia, jotka täydentävät koulutustarjonnassamme olevia ajankohtaispäiviä ja koulutusohjelmia. Voit osalllistua webinaariin sijainnistasi riippumatta oman koneen kautta. Lähetämme sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset osallistumaan webinaariin: et siis tarvitse erillistä ohjelmaa osallistumiseen.