Työelämätaidoilla hyvinvointia -webinaari

210.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Työn tekemisen tavat ja työelämässä vaadittavat taidot kehittyvät jatkuvasti. Oman työssä jaksamisen kannalta on tiettyjä perustaitoja, joihin on alasta riippumatta hyvä kiinnittää huomiota. Tällaisiin taitoihin lukeutuvat mm. itsensä johtamisen ja ajankäytön hallinta sekä vuorovaikutustaidot, joilla voi vaikuttaa sekä omaan että koko työyhteisön hyvinvointiin. Webinaari tarjoaa oivalluksia ja käytännönläheisiä neuvoja hyvinvoinnin edistämiseksi työelämässä.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan näistä tärkeistä työelämätaidoista aamupäivän mittaisen webinaarin ajan!

Edellisestä webinaarista sanottua:

”Oikein ajankohtainen ja tarpeellinen sisältö. Aina oppii jotain uutta ja ymmärtää asioita eri kantilta. Kouluttaja oli todella fantastinen, ammattitaitoinen ja inspiroiva. Oli ilo kuunnella häntä. Kiitos!”

”Hyvin jäsennelty, käytännönläheinen esitys. Pidin näkökulmasta työelämätaitoihin ja hyvin eri osiot olivat linkitetty toisiinsa. Luento teki päivästäni työnilon päivän.”

”Hyviä ja tärkeitä asioita. Näitä on hyvä kerrata elämänvarrella säännöllisesti. Aina oppii ja hoksaa jotakin uutta tai unohtunutta.”

28.10 klo. 13-16 järjestetään Työyhteisötaidot ja vastuullinen työkäyttäytyminen -webinaari, joka täydentää aamupäivän webinaarikokonaisuutta. Voit osallistua molempiin webinaareihin edullisempaan yhteishintaan.