Työyhteisötaidot ja vastuullinen työkäyttäytyminen -webinaari

210.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Vietämme suuren osan arjestamme töissä ja työyhteisön hyvinvointi heijastuu vahvasti esim. koettuun työtyytyväisyyteen, työkykyyn ja työn tuottavuuteen. Vastuu työyhteisön hyvinvoinnista on koko työyhteisöllä: sekä esimiehillä että työntekijöillä.

Näin ollen jokainen työyhteisön jäsen tarvitsee työyhteisötaitoja, joita tulemme käsittelemään webinaarin aikana. Webinaarin aikana opit, mitkä ovat hyvinvoivan työyhteisön elementtejä ja miten jokainen omalla vastuullisella työkäyttäytymisellään voi vaikuttaa työyhteisön hyvinvointiin. Tärkeä osa työyhteisötaitoja on myös kyky käsitellä haastaviakin tilanteita ja keskustelemmekin puheeksi ottamisen taidosta ja haastavista työyhteisötilanteista.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan työyhteisötaidoista ja pohtimaan oman työyhteisön kehittämistä iltapäivän mittaisen webinaarin ajan!

28.10 klo. 9-12 järjestetään Työelämätaidoilla hyvinvointia -webinaari, joka täydentää iltapäivän webinaarikokonaisuutta. Voit osallistua molempiin webinaareihin edullisempaan yhteishintaan.