Potilasasiamiestoiminnan perusteet

500.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Tule syventämään osaamistasi potilasasiamiestoiminnasta!

FCG järjestää tuttuun tapaan helmikuun 2021 alussa Potilasasiamiestoiminnan perusteet-koulutuksen, joka on suunnattu erityisesti potilasasiamiesuran alussa oleville potilasasiamiehille, mutta myös kokeneemmille asiantuntijoille, jotka kaipaavat ajankohtaista tietoa tulevista työhön vaikuttavista muutoksista.

Koulutus antaa osallistujalle perustiedot potilasasiamiestoiminnasta, terveydenhuollon valvonnasta, potilasvahingon käsittelyprosessista sekä kuluttajan oikeuksista ja tietosuojasta terveydenhuollossa. Koulutuspäivät on rakennettu siten, että koulutuksen ensimmäinen päivä keskittyy potilasasiamiestyön perusteisiin ja toinen koulutuspäivä työhön liittyviin ajankohtaisiin teemoihin. Päivän aikana voit verkostoitua muihin potilasasiamiestyötä tekeviin, osallistut sitten etänä tai läsnä.

Koulutus on tarkoitettu julkisella, yksityisellä ja kolmannella sektorilla toimiville potilasasiamiehille.

Tule kuulemaan mitä potilasasiamiehen käytännön työ on, mitä lainsäädäntöä työhön liittyy ja kuinka sinun tulisi ottaa se huomioon sekä mihin työsi kannalta tärkeisiin asioihin sinun tulisi perehtyä juuri nyt.

Lämpimästi tervetuloa koulutukseen!

Koulutus järjestetään Koronasta huolimatta! Läsnäoleviksi ilmoittautuneet muutetaan automaattisesti etäosallistujiksi, jos uusia rajoituksia koulutuksen ajankohtaan tulee voimaan.