Henkilöstön rekrytointi

340.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Rekrytointi on kunnalle iso investointi, johon on syytä panostaa henkilöstön ollessa organisaation tärkein voimavara. Kaipaatko tietoa onnistuneen rekrytoinnin askelmerkeistä?

Osallistu koulutukseen, joka on jokaisen rekrytointiin osallistuvan asiantuntijan peruspaketti. Koulutuksen aikana käsitellään koko rekrytoinnin kaari ja sisältö auttaa ymmärtämään, mitä työnantajan tulee huomioida toimiakseen lainsäädännön mukaisesti sekä kuinka prosessi tulisi hoitaa parhaan mahdollisen työntekijän rekrytoimiseksi.

Webinaarin aikana opit mm. virka- ja työsuhteen eroista, hakuilmoituksen merkityksestä ja vaaditun kelpoisuuden selvittämisestä. Lisäksi keskustelemme hakemusten käsittelystä sekä soveltuvuuden arvioinnista ja saat käytännön ohjeita haastattelutilanteeseen. Paneudumme myös valintapäätöksen tekemiseen, sen perustelemiseen sekä palvelussuhteen alkaessa huomioitaviin kysymyksiin.

Lisäksi keskustelemme koulutuspäivän aikana työhaastatteluista osana rekrytointiprosessia. Haastattelut ovat olennainen osa rekrytointiprosessia. Työhaastatteluja voi pitää monenlaisia ja niiden vaikuttavuus voi siten olla myös monenlainen. Koulutuksessa pureudutaan haastattelujen tarkoitukseen ja antiin, jotta niistä saadaan tahdottu vaikuttavuus. Koulutuksessa saat myös selkeät eväät haastatteluprosessin hoitoon sekä itse haastattelutilanteen juoksuttamiseen.

Aiemmin osallistuneiden arvioita koulutuksesta:

"Todella asiantunteva ja selkeäsanainen kouluttaja.”
”Tiivis ja hyvä koulutuspaketti. Kouluttaja erinomainen."
”Hyvin tyhjentävä esitys ja asiantunteva kouluttaja. Kiitos!”
”Hyvä ja selkeästi koottu koulutus. Kouluttaja puhui selkeästi ja innostavasti.”