Uhkaavat asiakastilanteet toimistotyössä

Webinaari
Webinaari
Osoite
Koulutus on osallistava etäkoulutus., Koulutuspäivän aikana tarvitset laitteesi mikrofonia keskusteluun muiden osallistujien kanssa.
Hinta (ilman ALV)
250.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Koetko työssäsi häirintää tai uhkaavaa toimintaa asiakastilanteissa? Haastavat asiakastilanteet vaativat ammatillista erityisosaamista.

Toimisto- ja asiantuntijatyössä koetut uhkaavat tilanteet voivat yllättää ja niiden kohtaamiseen on myös hyvä valmistautua etukäteen. Voit kohdata uhkaavaa käytöstä puhelimessa, asiakaspalvelupisteellä, oman työpöydän ääressä, sähköpostitse tai netin keskustelupalstalla.

Koulutuksen jälkeen tiedät:

• Miten toimimalla en joudu hankaliin tilanteisiin.
• Miten osaan itse rauhoiteltua tilannetta.
• Tiedän, missä menee uhkaavan käytöksen raja ja miten lainsäädäntö linjaa.
• Osaan palautua uhkaavasta asiakaskohtaamisesta.

Käymme koulutuksessa läpi lainsäädäntöä työelämätapausten näkökulmasta. Koulutuksen aikana keskustelemme yhdessä myös pienryhmissä, jaamme kokemuksiamme ja haemme yhdessä vastauksia ja oivalluksia askarruttaviin kysymyksiin.

Tervetuloa koulutukseen!

Valmistaudu koulutukseen ennakkotehtävällä!

Pohdi työssäsi kohtaamia asiakastilanteita, jotka olet kokenut uhkaaviksi. Kirjaa niistä yksi ylös. Lähetämme osallistujille kyselylomakkeen ennen koulutuspäivää, jolle voit kirjata nimettömästi oman kokemuksesi tai kysymyksesi, johon haluaisit saada vastauksen koulutuksen aikana. Osallistujien kysymykset ja kokemukset lähetetään kouluttajille ennen koulutuspäivää ja kouluttajat nostavat niitä esille koulutuspäivän aikana. Saatuja vastauksia ei säilytetä, vaan ne hävitetään koulutuspäivän jälkeen.