Esihenkilön tunnetaidot I: Esihenkilön oma jaksaminen

210.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Miten tunnetaidot auttavat saamaan aikaan tuloksia ja jaksamaan?

Moni esihenkilöksi päätynyt yllättyy ja kuormittuu työhön liittyvän tunnetaakan alle: on tehtävä epäkiitollisia päätöksiä, selvitettävä tiimiläisten keskinäisiä kahnauksia ja jatkuva riittämättömyyden tunne aiheuttaa stressiä sekä unettomia öitä. Esihenkilönä tarvitset taitoja sietää, käsitellä, ilmaista, herätellä ja ruokkia monenlaisia tunteita sekä toimia välillä niistä huolimatta.

Tervetuloa mukaan koulutukseen, jossa paneudumme esihenkilön jaksamiseen ja tunnetaitojen kehittämiseen, jotta voit onnistua vaativassa tehtävässäsi entistä paremmin, saada asioita aikaan, lisätä yhteistyön sujuvuutta ja hyödyntää niin omaa kuin tiimisi potentiaalia.

Hyvinvoiva ja tuloksellinen työyhteisö tarvitsee hyvinvoivat esihenkilöt. Huolehdi jaksamisestasi ja kehitä tunnetaitoja – tervetuloa mukaan!

Koulutus on osa kaksiosaista kokonaisuutta, voit osallistua molempiin tai valita itsellesi sopivimman teeman:
- Esihenkilön tunnetaidot I: Esihenkilön oma jaksaminen, 28.9 klo. 9-12
- Esihenkilön tunnetaidot II: Esihenkilö tiimin tukijana, 12.10 klo. 9-12

Toteutamme ennen koulutusta ennakkokyselyn, joten ilmoittauduthan hyvissä ajoin osallistuaksesi ennakkotehtävään, saadaksesi koulutuksesta mahdollisimman suuren hyödyn.