AVAINTES: Haastavat henkilöstökysymykset

170.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Webinaarin aikana keskustelemme niistä vaativista henkilöstökysymyksistä, jotka pohdituttavat monessa työyhteisössä. Koulutuksessa opit, kuinka toimia, kun työkyky on alentunut, mitä jos työntekijä laiminlyö työvelvoitteitaan tai menettelee ohjeiden vastaisesti, kuinka varoitus annetaan, mitkä ovat menettelytavat henkilöön liittyvissä työsuhteen päättämistilanteissa sekä mitkä ovat kiellettyjä irtisanomisperusteita. Koulutuspäivän aikana käsittelemme aihetta käytännönläheisesti esimerkkien ja keskustelun kautta.

Koulutuksesta saat valmiuksia haastavien tilanteiden käsittelyyn sekä AVAINTES:n että vuorovaikutustaitojen näkökulmasta.

Toteutamme ennen koulutusta ennakkokartoituksen, jolloin pääset kertomaan esimerkkitilanteita ja esittämään kysymyksiä käsiteltäväksi päivän aikana. Osallistu keskusteluun yleisimmistä haasteita aiheuttavista tilanteista ja tule kysymään mieltä askarruttavat kysymyksesi. Tervetuloa mukaan!

Koulutuksesta sanottua:

”Hyvä yhdistelmä juridiikkaa ja ihmisten johtamista. Erittäin ammattitaitoiset kouluttajat.”
”Teillä on erinomaiset kouluttajat. Oli taas ilo seurata heidän työtään; esiintyminen oli rauhallista, asiantuntevaa, sujuvaa ja sitä tehtiin yhteistyössä.”
” Käytännönläheisyydestä erityiskiitos!”
” Sisältö oli sopiva yhdistelmä käytännönläheisyyttä ja "pykäliä". Kouluttajilla oli hyviä esimerkkikeissejä ja omakohtaista kokemusta erilaisten tilanteiden hoitamisesta.”

Tervetuloa mukaan!