torstaina 9.12.2021 klo 10:30 - 11:45

Kunta
Tapahtuman järjestäjä
AKUSTI-foorumi

AKUSTI areenat ovat lyhyitä verkkoseminaareja, joissa käsitellään ajankohtaisia aiheita sosiaali- ja terveydenhuollon tiedonhallintaan liittyen.

Mitä? Keskustelua siitä miten erilaiset sähköiset palvelut ovat muuttaneet ammattilaisten työtä ja organisaatioiden toimintatapoja. Kuulet esimerkkejä tietojohtamiseen liittyvistä teknologioista, tuotteista ja ratkaisuista. Webinaarin jälkeen tiedät millaisia ovat kustannusvaikuttavat sähköiset palvelut kansalaisen, ammattilaisen ja sote-organisaatioiden näkökulmasta.

Miksi? Tulevien hyvinvointialueiden mielipidevaikuttajat tarvitsevat käytännön esimerkkejä siitä, miten sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa syntyvä tieto on valjastettu tuottamaan arvoa. Esimerkkejä ja kokemuksia tarvitaan, jotta palveluita suunniteltaisiin ja kehitettäisiin kustannustehokkaasti ja asiakaslähtöisiksi. ​

OHJELMA

torstai 9.12.2021 klo 10:30 - 11:45

• Avaussanat, AKUSTI sihteeristö
  • Mitä on sote-tiedon hyötykäyttö, Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän tietohallintopäällikkö Tuomas Hujala,
  • UNA Ydin, Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin hankepäällikkö Sami Haapamäki,
  • Tiedolla johtamisen prosessi / Kykyviisari, Nuoret pystyy -hankkeen projektikoordinattori Henni Ruhanen ja Diakonissalaitoksen kehittämispäällikkö Vesa Sarmia.
  • Päätössanat

Tapahtuman tallennetta pääset katsomaan täältä: https://www.kunta.tv/akusti-areena-sote-tieto-tuottamaan-arvoa-9-12-2021/

Ilmoittaudu tapahtumaan: https://link.webropolsurveys.com/EP/993A35742CD1A7E1

Seuraa suoraa lähetystä täällä: https://www.kunta.tv/suorat-lahetykset/akusti-areena-sote-tieto-tuottamaan-arvoa-9-12-2021/