Kuntamarkkinat 15.-16.9.2021

Kuntatalo/Alppikatu 1
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja Kuntalehti

Kuntamarkkinat on ilmainen ammattitapahtuma kaikille julkisen hallinnon ja yleishyödyllisten järjestöjen edustajille.  Rekisteröityminen osallistujaksi avataan 11.5.2021.

28. kerran järjestettävän tapahtuman teemaksi on valittu ”Innovatiiviset ja uudistuvat kunnat” ”Innovation och förnyelse i kommunerna”. Ohjelmasisällön punaisena lankana on ratkaisukeskeisyys. Miten ja millä välineillä suunnata katse kestävään tulevaisuuteen? Millaisia ovia on avattava, jotta innovaatiot saadaan valjastettua kuntien uudistumisen ja elinvoimaisena säilymisen tueksi?

Valtaosa Kuntaliiton seminaareista ja kumppaneiden tietoiskuista on seurattavissa verkossa, joten nähtävää ja koettavaa riittää kaikille - osallistuipa sitten verkossa tai paikan päällä. Puoluejohto kokoontuu perinteiseen paneeliin keskiviikkoaamuna. Toivottavasti pääsemme myös kuulemaan talouden nobelisti Bengt Holmströmia.  Kuntamarkkinat-studio lähettää ohjelmaa avoimena verkossa koko tapahtuman ajan. Ohjelma julkaistaan 11.5.2021 ja se täydentyy aina tapahtumaan saakka.

Ennakoimme mahdollisia henkilömäärärajoituksia syksyn yleisötilaisuuksissa, minkä vuoksi tapahtumaan paikan päällä voi osallistua vain rajattu määrä kutsuvieraita. Kutsut lähtevät matkaan kevään aikana.

Vastuuhenkilö: tapahtuma- ja markkinointipäällikkö Liisa Paltta, liisa.paltta@kuntalehti.fi