Kesäkuun kuntavaaleista elokuun puheenjohtajavalintoihin

Julkistustilaisuus. Huippuajankohtaista tutkittua tietoa kuntapuheenjohtajista 20.10.2021

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari
Tapahtumapaikka
Teams-kokous
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Valta vaihtui kunnissa tänä syksynä. Kunnanvaltuustot valitsivat elokuussa keskuudestaan kaikkiaan 959 valtuuston puheenjohtajaa ja varapuheenjohtajaa sekä 788 hallituksen puheenjohtajaa ja varapuheenjohtajaa.

Millaiset henkilöt valittiin puheenjohtajiksi valtuutetuista? Poikkeavatko heidän profiilinsa valtuutetuista ja jos, niin miten? Ovatko uudet puheenjohtajat puolueensa ääniharavia?

Näihin kysymyksiin vastaavat Kuntaliiton tutkimuspäällikkö Marianne Pekola-Sjöblom ja erityisasiantuntija Sirkka-Liisa Piipponen 20.10.2021 klo 10–11 järjestettävässä julkistustilaisuudessa.

Lämpimästi tervetuloa kuulemaan ja kommentoimaan. Myös ennakkokysymykset ovat tervetulleita!

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä.

Pyydämme ilmoittautumaan 18.10. mennessä oheisen linkin kautta.