USO 6 Kestävä kuntajohtaminen -verkosto

Keskustelutilaisuus: Kuntien luottamushenkilöiden pelisäännöt ja toimintamallit

kuvituskuva

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto, FCG Finnish Consulting Group ja ympäristöministeriö

Tervetuloa USO6-verkoston keskustelutilaisuuteen keskiviikkona 24.11. klo 8.45-10!

Keskustelutilaisuuden teemana on kuntien luottamushenkilöiden toimintamallit ja pelisäännöt. Tilaisuudessa syvennytään erilaisiin malleihin, ohjeisiin ja suosituksiin, joita kunnissa tehdään luottamushenkilötyön toimivuuden tueksi. Tilaisuudessa esitetään kunnissa toteutettuja, valtuustojen tai hallitusten pelisääntöjä, huoneentauluja ja muita yhteistoimintasopimuksia ja käydään niiden pohjalta keskustelua.

Keskustelutilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki USO6-verkoston kuntien yhdyshenkilöt, kuntien toimielinten puheenjohtajisto (ml. hallitusten, valtuustojen, lautakuntien sekä muiden toimielinten puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat) sekä kaikki muut asianomaiset. Osallistujamäärää tapahtumaan ei ole ennalta rajoitettu.

Klo

8.45 Tilaisuuden avaus

• Kehityspäällikkö Jarkko Majava, Kuntaliitto

8.50 Yleistä pelisäännöistä ja valtuustosopimuksista

• Johtavat konsultit Anni Antila ja Markku Pyykkölä, FCG Finnish Consulting Group

9.00 Juva

• Juvan kunnanvaltuuston puheenjohtaja Elisa Hänninen

9.15 Imatra

• Imatran kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Anna Helminen

9.30 Kajaani

• Kajaanin kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Eila Aavakare

9.45 Yhteenveto ja keskustelua

10 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä. Ilmoittautuminen on auki tapahtuman alkuun saakka.