EKJ6 Esimiesten ja keskijohdon johtamisvalmennus

1700.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Valmennus on tarkoitettu kunta-alan organisaatioiden lähiesimiehille ja keskijohdolle. Suomessa on tällä hetkellä jo 500 sertifioitua kunta-alan esimiestä. Nyt haemme uusia osallistujia!

Asiakas- ja henkilöstölähtöisellä johtajuudella laadukkaita palveluita, onnistuneita muutoksia ja hyviä työyhteisöjä.

EKJ-valmennuksen keskeinen tavoite on tukea kunkin organisaation tavoitteista lähtevää muutosta. Valmennuksen vaikuttavuus osallistuvalle organisaatioille vahvistuu, kun mukana on useita esimiehiä samasta organisaatiosta. Mukaan lähtevien organisaatioiden kanssa aloitetaan keskustelu organisaation tarpeista ja kehittämistavoitteista ennen valmennusta.

Kuntayt5 (Kuntaliitto, KT Kuntatyönantajat, Keva, Avainta ry ja Kuntarahoitus) pitää valmennusta tärkeänä muutoksen tukena. Kuntaliitto myöntää ohjelman suorittaneille EKJ-sertifikaatin. Hyväksytysti suoritetusta kokonaisuudesta on lisäksi mahdollista saada Jyväskylän yliopiston myöntämät 5 opintopistettä.

Valmennus tarjoaa organisaatiolle tukea:
* strategian toteuttamiseen ja muutosten läpivientiin
* johtamisen kehittymiseen työyhteisö- ja organisaatiotasolla
* organisaation kehittämistoimintaan ja sen etenemiseen.

Valmennus tarjoaa esimiehelle:
* tukea esimiesosaamiseen palveluiden ja työn muutoksessa
* apua oman johtamisotteen tunnistamiseen ja kehittämiseen
* mahdollisuuden pysähtyä oman johtajuuden äärelle, verkottua ja saada vertaistukea.

Valmennus toteutetaan osallistavia menetelmiä käyttäen. Osallistujien rooli foorumeiden toteuttajana on merkittävä. Kokonaisuuden suorittaminen johtaa Suomen Kuntaliiton sertifikaattiin, joka on julkinen tunnustus korkeatasoisista valmiuksista toimia kuntasektorin esimiestehtävissä sekä kehittää omaa työyhteisöään ja osaamistaan. Sertifikaattiin on oikeutettu henkilö, joka on tehnyt EKJ-kehittymistehtävän ja osallistunut johtamisfoorumeihin.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 12.1.2022. Osallistujia otetaan mukaan ohjelman alkuun saakka, mikäli paikkoja on vapaana.