AVAINTES: Työlomat ja poissaolot

160.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

AVAINTES: Työlomat ja poissaolot -webinaarissa syvennymme AVAINTES:n määräyksiin työelämän tavanomaisista poissaolotilanteista.
Tervetuloa mukaan koulutukseen, mikäli kaipaat tietoa perhevapaista: äitiys-, isyys-, vanhempain- ja hoitovapaasta, osittaisesta hoitovapaasta, tilapäisestä hoitovapaasta ja muista poissaoloista perhesyistä. Lisäksi käydään läpi opintovapaa, AVAINTES:n mukaiset työlomat ja harkinnanvaraiset palkattomat työlomat.

Kysymyksiä kouluttajalle? Osallistu ennakkokyselyyn
Toivomme koulutuksen osallistujilta ennakkokysymyksiä ja -toiveita. Aamupäivän aiheita lähestytään kysymys-vastaus-parien avulla, jos kysymyksiä saadaan etukäteen. Lähetämme sinulle ennakkokyselyn ilmoittauduttuasi, jolloin voit esittää kouluttajalle omassa arjessasi askarruttavia kysymyksiä tai toiveita aamupäivän aiheisiin liittyen.

AVAINTES: Työlomat ja poissaolot -webinaarista sanottua:
”Tärkeää tietoa ja vahvisti montaa epäselvää asiaa. Kouluttaja puhui hyvin ja rauhallisesti.”

”Koulutus oli ehdottomasti AVAINTES-koulutusten parhaimmistoa. Runsaat esimerkit antoivat mahdollisuuden pohtia käsiteltävää tietoa ja tes:n pykäliä. Koulutus selvensi monia pitkään kysymyksiä herättäneitä asioita.”

”Selkeä ja hyvä tietoisku.”