Kuntien digitalisointiviikko 6.6.-10.6.2022

Teams
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa kuulemaan DigiOne ekosysteemistä tiistaina 7.6 klo 11-12. Kerromme, mikä muuttuu DigiOnen myötä ja mitä hyötyä DigiOnesta on. Avaamme digitaalisen alustatalous ekosysteemin käsitteen. Kerromme, miten DigiOneen pääsee mukaan ja mitä valtakunnallisia näkökulmia kokonaisuuteen liittyy.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Tilaisuutta ei tallenneta. Tässä on linkki webinariin, tervetuloa!

Mikä on DigiOne?

DigiOne -hankkeen tavoitteena on luoda oppimisen ja koulutuksen järjestelmiä yhteen kokoava valtakunnallinen digitaalinen palvelualusta, jonka avulla parannetaan oppimista ja hyvinvointia sekä tuotetaan tehokkaasti laadukkaita koulutuksen palveluita. Digitaaliselle palvelualustalle kootaan kaikki opettajan, oppijan, rehtorin, huoltajien ja hallinnon käyttämät tiedot, järjestelmät ja palvelut käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi.

Puhuja: Kirsi Lehto, DigiOne

Fasilitoija: Minna Lindberg, Kuntaliitto

Tilaisuus on osa kuntien digitalisointiviikon ohjelmaa.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista
Kuvituskuva.

EU-vaalit ovat kuntavaalit