webinaari 16.12.2022 klo 9-11

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintafoorumi: Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Kunta
Helsinki
Kunta-TV
Hinta (ilman ALV)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintoihin liittyviä kysymyksiä käsitellään tänä syksynä kerran kuussa järjestettävässä yhdyspintafoorumissa. Joulukuun foorumin teemana on hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen.

Yhdyspintafoorumin kohderyhmänä ovat kuntien ja hyvinvointialueiden viranhaltijajohto, henkilöstö ja luottamushenkilöt sekä sidosryhmien edustajat. Foorumin tavoitteena on lisätä tietoa yhdyspintoihin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä jakaa hyviä käytänteitä kunnista ja alueilta.

Osallistujilla on mahdollisuus ilmoittautumisen yhteydessä esittää kysymyksiä joita tilaisuudessa toivotaan käsiteltävän.

ilmoittaudu tästä

Päivän ohjelma:

9.00  Avauspuheenvuoro: Taru Koivisto, johtaja, Sosiaali- ja terveysministeriö

9.10   Tilannekatsaus yhdyspinnoista: Liisa Jurmu, projektipäällikkö, Kuntaliitto

9.20  Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen - ajankohtaista: Sami Niemi, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

9.40  Elintapaohjauksen case-esimerkki: Liikkuva aikuinen -ohjelma, Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
        Sari Kivimäki, kehittämispäällikkö, Jyväskylän ammattikorkeakoulu

9.55  Alueiden ja kuntien hyvät käytänteet:

Pirjo Nikula, hyvinvointijohtaja, Vaalan kunta
        Anne Tuikka, Sosiaalityöntekijä, Kainuun sote

10.25 Paneelikeskustelu:

Tarja Tenkula (juontaja), erityisasiantuntija, Kuntaliitto