Tukea kunnille ja hyvinvointialueille

0.00€
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa kuntien, kuntayhtymien ja hyvinvointialueiden ammattilaisille suunnattuun maksuttomaan webinaarin nro 1: Yleinen sopimushallinta.

Kuntaliitto jatkaa sote-muutostukeaan ja tarjoaa kaksiosaisen sopimushallintaan syventyvän webinaarisarjan josta tämä on ensimmäinen. Tapahtuma on suomenkielinen live-webinaari jota ei taltioida. Osallistujilla on mahdollisuus esittää ennakkokysymyksiä jotka toivomme saavamme  20.4. klo 15.00 mennessä. Webinaarin aikaisia chat-kysymyksiä voit esittää myös ruotsiksi.

ilmoittaudu tästä

PÄIVÄN OHJELMA  KLO 9-11.30

• Sopimushallinnan tuen tausta ja tarkoitus, johtava lakimies Johanna Sorvettula, Kuntaliitto

• Strateginen - taktinen - operatiivinen  näkökulmana sopimushallinnassa, johtava lakimies Katariina Huikko, Kuntaliitto

• Sopimushallinta - mistä siinä on kysymys, Marita Willman, OTM, sopimushallinnan asiantuntija, Contractia Oy

• Kysymyksiä ja keskustelua, klo 11-11.30

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.