webinaari 16.2.2022 klo 14.30-16.30, #sote-muutostuki

Tukipalvelut sote-uudistuksessa - webinaari kunnille ja hyvinvointialueiden valmistelijoille

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Verkkokoulutus
Kunta
Helsinki
Hinta (ilman ALV)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntaliitto järjestää kunnille ja hyvinvointialueiden valmistelijoille suunnatun webinaarin sote-uudistuksen tukipalvelukysymysten ympärillä.

Yhteistyössä valtiovarainministeriön, sosiaali- ja terveysministeriön sekä KT kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat kanssa järjestettävä tilaisuus on jatkoa aiemmalle 8.10.2021 järjestetylle tilaisuudelle.

Webinaarissa käsitellään tukipalveluiden ja tukipalveluhenkilöstön asemaa uudistuksen toimeenpanossa, sekä tukipalveluita koskevan ehdotetun siirtymäaikasääntelyn tilannetta. Tilaisuuteen voi ilmoittautua linkin takaa ma 14.2 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollisuus esittää kysymyksiä, joita tilaisuudessa toivotaan käsiteltävän.

ilmoittaudu tästä