Uutishuone

Uutishuoneesta löydät Kuntaliiton tiedotteet sekä Kuntaliiton ja Kuntaliitto-konsernin tuottaman ajankohtais- ja uutissisällön. Mediapalvelun yhteystiedot.

Verkkohyökkäykset lämmönjakeluun yllättivät Lappeenrannan ja Rauman marraskuussa täysin. Marraskuun tapahtumista kaikki ovat vähän hämillään, koska kaupungit yllätettiin niin pahasti. Lappeenrannan turvallisuus- ja riskienhallintapäällikkö Ari-Pekka Meuronen on joutunut tomerasti havahduttamaan ihmi

Kuntia kiinnostaa vihreä kulta. Yli tuhannen hehtaarin metsäomaisuus on 125 kunnalla. Yli 3 000 hehtaarin metsäomaisuus 32 kunnalla ja yli 1 000 hehtaarin 125 kunnalla. Kunnat omistavat metsää tietysti tulojen takia. – Kaupungin kassaan tuloutettavat hakkuutulot ovat noin 1,2 miljoonaa euroa vuodess

Uudistettu Suomi.fi-verkkopalvelu on avattu kansalaisten käyttöön. Palvelun avulla kansalainen voi muun muassa tarkistaa omat tietonsa eri viranomaisten rekistereistä ja asioida useiden julkisen hallinnon toimijoiden palveluissa yhdellä kirjautumisella. Tulevaisuudessa palvelun avulla voi myös vasta

Joensuun kaupungille haetaan Suunnittelijaa neljän kuukauden mittaiseen työsuhteeseen alkaen elo-syyskuussa 2017. Valittavan henkilön tehtävänä on kerätä ja koostaa monipuolista taustatietoa ”Invest In Joensuu” -markkinointi- ja myyntimateriaalien valmistelua varten. Taustatietoa kootaan sekä Joensu