Uutishuone

Uutishuoneesta löydät Kuntaliiton tiedotteet sekä Kuntaliiton ja Kuntaliitto-konsernin tuottaman ajankohtais- ja uutissisällön. Mediapalvelun yhteystiedot.

Mikkelin kaupunki sitoutuu tukemaan Sodan ja rauhan keskus Muistin perustamista Mikkeliin nykyisen Päämajamuseon yhteyteen. Kaupunginvaltuusto hyväksyi Muistin perustamissuunnitelman ja siihen liittyvät alustavat sitoumukset kokouksessaan 22. toukokuuta. Muistin projektipäällikkö Pia Puntanen korost
Sami Uotinen
Kirjoittaja

Sosiaali- ja terveydenhuollossa on käytetty lainsäädännön tuella palveluseteliä palveluiden järjestämistapana noin 15 vuotta. Lainsäädäntö on tänä aikana kehittynyt ja erityinen virstanpylväs on ollut palvelusetelilain säätäminen vuonna 2009. Monenlaisia uhkakuvia väläyteltiin palveluseteliinkin lii