Verkkolähetykset

Kuntaliitto LIVE

Kuntaliitto tuottaa erilaisia asiantuntijasisältöjä video- ja ääniformaatissa.

Webcastit ovat jatkuvia sarjoja, joita voi seurata joko suorina lähetyksinä tai tallenteina jälkikäteen. Kuntaliitto videoi myös muita tilaisuuksia, joita voi katsella paikasta ja ajasta riippumattomasti sopivalla hetkellä.

Podcastit ovat syväluotaavia asiantuntijakeskusteluja äänitallenteen muodossa. Podcastit seuraavat kätevästi mukana työpisteen vastapainoksi vaikkapa automatkalle tai lenkkipolulle.

Kuntaliiton webcastit

Löydät sivulta listauksen tulevista suorista Kuntaliitto LIVE -lähetyksistä sekä tallenteet aiemmista lähetyksistä.

lateral-image-left
podcastit

Kuntaliiton podcastit

Kuuntele ajatustenvaihtoa mielenkiintoisista kunta-alan aiheista. Podastit soveltuvat kuunneltaviksi missä ja milloin vain, olitpa tietokoneen tai matkapuhelimen ulottuvilla.

lateral-image-right
kunta tv

Kunta.tv

Kunta.tv:n sivuilta löydät koosteita Kuntaliiton seminaareista ja muista tapahtumista.

lateral-image-left