Yleiskirjeet

Yleiskirjeet ovat Kuntaliiton ohjeita ja suosituksia kunnille ja kuntayhtymille.

Kunnan- ja kaupunginhallituksille Kuntayhtymien hallituksille Kuntaliiton opas yhdenvertaisuuden edistämiseen kunnan toiminnassa Kunnat ovat keskeisessä asemassa kuntalaisten yhdenvertaisuuden ja samalla hyvinvoinnin edistämisessä. Kaikkien kasvojen kunta -opas on kunnan viranhaltijoille ja

Kansallista veteraanipäivää vietetään lauantaina 27.4.2019. Päivä on järjestyksessään 33. valtakunnallinen tilaisuus. Kansallisen veteraanipäivän valtakunnallisen pääjuhlan järjestää Kuopion kaupunki lauantaina 27.4.2019. Pääjuhlan teemana on: On aika muistaa. Kuntien ja kuntayhtymien tilaisuudet

Oheisena lähetämme tiedoksi luettelon Suomen Kuntaliiton vuoden 2018 yleiskirjeistä. ----------- Bifogat sänder vi för kännedom en förteckning över Finlands Kommunför­bunds cirkulär år 2018. Lisätietoja / Närmare upplysningar: Piia Huttunen, puh / tfn 09 771 2648, etunimi.sukunimi@kuntaliitto.fi

Eduskuntavaalit toimitetaan sunnuntaina 14.4.2019. Ennakkoäänestys toimitetaan kotimaassa 3. - 9.4.2019. Europarlamenttivaalit toimitetaan sunnuntaina 26.5.2019. Ennakkoäänestys toimitetaan kotimaassa 15. - 21.5.2019. Vaaleissa sovelletaan vaalilakia (714/1998) siihen myöhemmin tehtyine muutoksineen