HOPE-terveydenhuollon asiantuntijavaihto-ohjelma

HOPE-terveydenhuollon asiantuntijavaihto-ohjelman tavoitteena on tutustuttaa vaihtoon osallistuva kohdemaan terveydenhuoltoon yleisesti ja erityisesti vuoden teemasta nouseviin kysymyksiin. Vuoden 2021 teema on “Using Evidence in Healthcare Management” (Näyttöön perustuva terveydenhuollon johtaminen).

Ohjelma on tarkoitettu ammattihenkilöille, jotka ovat toimineet vähintään kolme vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä tai ovat olleet muulla tavoin vastuussa toiminnan ja palvelujen kehittämisestä terveydenhuolto-organisaatiossa.

Koronapandemian vallitessa Suomi ei osallistu vuoden 2021 HOPE-terveydenhuollon asiantuntijavaihto-ohjelmaan. Koronatilanteen rauhoituttua haku vuoden 2022 ohjelmaan julkaistaan elokuussa 2021.

Suomen kansallisena koordinaattorina HOPE-ohjelmassa toimii erityisasiantuntija Hannele Häkkinen, jolta saa tarvittaessa lisätietoja sekä vaihtoon hakeutumisesta että isäntäorganisaationa toimimisesta.

Muualla verkossa

Exchange Programme 2021