Evästeet ja tietosuoja

Tietosuoja

Tältä sivulta löydät kootusti Kuntaliiton päärekisterien tietosuojaselosteet. Tietoturvaloukkaustapauksissa ota suoraan yhteyttä Vesa Nymaniin.

Kuntaliitto.fi –sivuston tietosuoja

Kuntaliitto.fi –sivustolle julkaistaan esimerkiksi artikkeleita, uutisia ja bloggauksia jotka voivat sisältää henkilötietoja kuten henkilöiden nimiä. Kuntaliitto.fi:ssä sisältönä olevat henkilötiedot kuuluvat loogisesti Kuntaliiton Asiakas- ja sidosryhmärekisteriin.  Rekisteröidyt voivat pyytää oikeuksiaan, esimerkiksi henkilötietojen poistoa sivustolta Kuntaliiton Asiakas- ja sidosryhmärekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.

Evästeet

Mitä evästeet ovat?

Mitä jos et hyväksy evästeiden käyttöä?

Mikäli et hyväksy evästeiden käyttöä, voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksia muuttamalla tai lopettamalla sivuston käytön. Evästeiden vastaanottamisen lopettaminen voi kuitenkin aiheuttaa puutteita joissakin sivuston toiminnallisuuksissa, eikä se siksi ole suositeltavaa.

Tony Hagerlund

Etunimi
Tony
Sukunimi