Ajankohtaista

Tältä sivulta löydät Kuntaliiton tiedotteet, uutiset ja blogit. Kuntaliiton viestintä palvelee mielellään Kuntaliittoon liittyvissä kysymyksissä.

Tutustu myös verkkolähetyksiimme Kuntaliitto LIVE -sivulla ja tapahtumiimme tapahtumakalenterissa.

Kirjoittaja

Kuntatalouden kestävyyttä tavoitellaan kuntien strategioissa, sitä edellytetään valtion tulevaisuusselvityksissä ja sitä kohti pyritään tutkimusraporteissa. Kuntatalouden kestävyys nostetaan esiin myös Kuntaliiton vuoden 2022 tavoitteissa. Hyvä niin, sillä kuntatalouden kestävyys on erityisen

Kirjoittaja

Kuntaliitto on edunvalvontaorganisaatio, josta löytyy asiantuntemusta lähes kaikilta elämänaloilta. EU-edunvalvonta on tärkeä osa tekemäämme kuntien edunvalvontatyötä. Aina tilaisuuden tullen haluan muistuttaa, että suurin osa kunnissa päätettävistä asioista juontaa juurensa tavalla tai toisella