Uutishuone

Uutishuoneesta löydät Kuntaliiton tiedotteet sekä Kuntaliiton ja Kuntaliitto-konsernin tuottaman ajankohtais- ja uutissisällön. Katso myös uutiskirjeet ja tapahtumakalenteri. Kuntaliiton tiedotteet voit tilata suoraan sähköpostiisi täältä.

Kuntaliitto tuottaa erilaisia asiantuntijasisältöjä video- ja ääniformaatissa. Tutustu verkkolähetyksiin Kuntaliitto LIVE -sivulla.

Kuntaliiton viestintä palvelee mielellään Kuntaliittoon liittyvissä kysymyksissä. Toimittajat voivat soittaa myös numeroon 050 340 9977 (arkisin klo 9-15).

Timo Reina
Kirjoittaja

Kuntataloudesta ei eduskuntavaalien alla juuri puhuttu. Se onkin monimutkaisine valtionosuusjärjestelmineen turuilla ja toreilla vaikeasti avautuva, abstrakti aihe. Mutta sitäkin enemmän vaalikeskusteluissa luvattiin palveluiden parannuksia, kuten oppivelvollisuuden pidentämistä, kaksivuotista
Marianne Pekola-Sjöblom