Haemme viestinnän asiantuntijaa vanhempainvapaan sijaiseksi

Kuntaliitto on kuntien ja kaupunkien kaksikielinen edunvalvonta-, palvelu- ja kehittämisjärjestö. Mukana toiminnassamme ovat myös maakuntien liitot, sairaanhoitopiirit, muut kuntayhtymät ja muita kuntataustaisia toimijoita. Suomen kunnat luovat perustan asukkaidensa hyvälle elämälle. Kuntaliitto tekee työtä, jotta kunnat onnistuvat tehtävissään.

Haemme joukkoomme

VIESTINNÄN ASIANTUNTIJAA

määräaikaiseen työsuhteeseen 4.5.2020-22.2.2021. Kyseessä on vanhempainvapaan sijaisuus.

Tehtävä sijoittuu viestintäyksikköön, joka vastaa viestinnän ja markkinoinnin ohella Kuntaliiton verkkopalveluiden ylläpidosta ja kehittämisestä. Viestintäyksikkö palvelee niin sisäisiä kuin ulkoisia sidosryhmiä ja tekee monipuolista yhteistyötä yli yksikkörajojen.

Tehtävänäsi on

• koordinoida ja suunnitella verkkopalveluja yhdessä työparisi kanssa
  • vastata uutiskirjetyökalun kehittämisestä ja ylläpidosta
  • osallistua ajankohtaisten IT-projektien läpivientiin henkilöstön ja asiakkaiden käyttötarpeet huomioiden
  • osallistua ulkoisen ja sisäisen viestinnän suunnitteluun, kehittämiseen ja toteutukseen.

Edellytämme

• IT-projektityöskentelytaitoja
  • kokemusta verkkopalveluiden ylläpidosta
  • vaatimusmäärittely- ja suunnitteluosaamista
  • kokemusta verkkotekstien kirjoittamisesta
  • korkeakoulututkintoa.

Katsomme eduksi

• kokemuksen viestinnän alan tehtävistä
  • saavutettavuusvaatimusten tuntemisen
  • ruotsin ja englannin kielen taidon.

Pääset mukaan ainutlaatuiseen työskentely-ympäristöön asiantuntijaorganisaatiossa, jonka vahvuus on monialainen osaaminen sekä kuntien toiminnan ja toimintaedellytysten kokonaisnäkemys. Tulet tekemään merkityksellistä työtä kuntien hyväksi. Työskentelet ajankohtaisten asioiden ja mukavien työtoverien parissa. Tarjoamme myös kilpailukykyiset työsuhteen edut.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme toimittamaan viimeistään ma 23.3.2020 klo 16 osoitteeseen miia.valikorpi@kuntaliitto.fi, sähköpostin aiheena ”Viestinnän asiantuntija”.

Lisätietoja tehtävästä antavat: viestintäjohtaja Miia Välikorpi (puh. +358 40 041 7974) pe 13.3. klo 12-15 ja ke 18.3. klo 13-16 ja verkkopalveluiden kehityspäällikkö Tony Hagerlund (puh. +358 50 526 2158) to 12.3. klo 14-16 ja to 19.3. klo 12-15.

Lisätietoa henkilötietojen käyttämisestä: https://www.kuntaliitto.fi/kuntaliitto/evasteet-ja-tietosuoja.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää