Harkittua omistajuutta toimitiloihin. Ohjeita kuntakonsernien tilaomaisuuden hallintaan

Tekijät
Korhonen Esko & Niemi Jussi
Julkaisupäivä
Kuvaus
Harkittua omistajuutta toimitiloihin - Ohjeita kuntakonsernien tilaomaisuuden hallintaan -ohjekirja on Kuntaliiton toteuttaman Harkittua omistajuutta toimitiloihin -projektin tuotos. Tämän ohjekirjan kirjoittamisen pontimena on ollut tarve kehittää toimitilaomaisuuden hallintaa ja omistajaohjausta kunnissa. Kirjan tarkoituksena on antaa ohjeita sekä kuntapäättäjille että teknisen sektorin asiantuntijoille siitä, kuinka palveluita ja toimitiloja tulee tarkastella yhdessä kokonaisuutena ja kuinka niihin liittyvää kehitystyötä viedään hallitusti eteenpäin.
Julkaisupäivä
Painos