Julkaisun kansi

USO 6 -verkostokuntien strategiaselvitys

Tekijät
Rinta-aho Riina & Lajunen Santeri (toim.)
Julkaisupäivä
Loppuraportti

Julkaisussa tehdään katsaus siihen, miltä kuntastrategiat näyttävät niiden rakenteiden, toimeenpanon, arvioinnin ja seurannan, sisällöllisten teemojen ja kestävän kehityksen kokonaisuuden näkökulmasta.

Selvitys on toteutettu osana Kuntaliiton, FCG:n ja ympäristöministeriön Kestävä kaupunki -ohjelman Uuden sukupolven organisaatiot ja johtaminen -verkostoa (2021–2022). Selvityksessä on tutkittu yhteensä 29 USO 6 -verkostokunnan kuntastrategiadokumenttia. Strategiadokumenttiaineiston aineistonkeruu ja -analyysi on tehty Excel-pohjaisen analyysitaulukon avulla, johon on kerätty USO 6 -verkostokuntien strategiat ja niistä löytyvät sisällöt tarkasteltavista teemoista.

Julkaisun ovat toimittaneet projektikoordinaattori Riina Rinta-aho (Kuntaliitto) ja konsultti Santeri Lajunen (Finnish Consulting Group Oy). Lisäksi selvityksen työstämiseen on osallistunut muu USO 6 -tiimi.
Julkaisupäivä
Tiedoston koko