Lähde mukaan sote-uudistuksen ICT-verkostoon

AKUSTI-foorumi kokoaa sote-uudistuksen ICT-valmistelun parissa työskenteleviä yhteiseen verkostoon. Verkosto auttaa asiantuntijoita toteuttamaan sote-uudistuksen vaatimat ICT-uudistukset alueellaan.

— Haluamme luoda verkoston, joka tukee asiantuntijoita ja sote-kehittäjiä sote-uudistuksen ICT-muutosten valmistelussa ja käytännön toteutuksessa, Kuntaliiton erityisasiantuntija Marjo Orava kertoo.

— Verkosto on hyödyllinen kaikille sote-uudistuksen ICT-valmistelun parissa käytännön työtä tekeville. Olemmekin saaneet jo paljon osallistujia, mutta vielä ehtii ilmoittautua mukaan.

Verkostossa käsitellään sellaisia sote-uudistuksen ICT-muutosten käytännön asioita, joita ei muissa foorumeissa käsitellä sekä jaetaan tietoa sote-uudistuksen ICT-valmistelusta. Verkoston avulla saat tiedon mihin tahoon olla yhteydessä eri asioissa. Jos asia ei tunnu kuuluvan kenellekään toimijalle, niin se otetaan verkostossa käsiteltäväksi.

Verkoston ensimmäinen tapaaminen järjestetään tiistaina 21.6. klo 13–14 Teamsilla.

Verkostoon sekä sen ensimmäiseen tapaamiseen voit ilmoittautua tästä linkistä.

Marjo Orava

Erityisasiantuntija
Sote-yksikkö
+358 9 771 2259, +358 50 347 3019