Tukea kunnille ja hyvinvointialueille

Save the date: sopimushallinnan webinaarit keväällä 2022

Tervetuloa huhti-toukokuulla 2022 maksuttomiin kuntien, kuntayhtymien ja hyvinvointialueiden ammattilaisille suunnattuihin maksuttomiin tapahtumiimme. Varaa tapahtuma-ajankohdat kalenteriisi jo nyt!

Kuntaliitto jatkaa sote-muutostukeaan ja tarjoaa kevään aikana kaksi sopimushallintaan syventyvää webinaaria. Tapahtumat ovat suomenkielisiä, mutta ennakkokysymyksiä/webinaarin aikaisia chat-kysymyksiä voit esittää myös ruotsiksi.

- Tapahtumissa keskitytään nimenomaan niihin ongelmiin, joista Kuntaliitto on saanut kunnilta paljon kysymyksiä, kertovat johtavat lakimiehet Johanna Sorvettula ja Katariina Huikko.

He myös vetävät alla olevat tapahtumat.

Webinaari 1: 26.4. 9.00–11.30

Yleinen sopimushallinta

Webinaari 2: ti 10.5. 9.00–11.30

Sopimustenhallinta hankintasopimusten näkökulmasta

Ilmoittautuminen ja lisätietoa lähempänä ajankohtaa.

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.