Kuntapäättäjä: Kerro meille, kuinka kuntasi sykkii

""

Kaikille Manner-Suomen kuntien luottamushenkilöille ja johtaville viranhaltijoille on lähetetty sähköpostitse henkilökohtainen linkki MDI:n ja Kuntaliiton kuntakyselyyn. Keräämme kyselyn avulla kuntakentän näkemyksiä esimerkiksi hallitusohjelman toimenpiteiden vaikutuksista kuntiin.

- Kyselyn avulla Kuntaliitto saa arvokasta tietoa mm. siitä, miten kaupungeissa ja kunnissa arvioidaan alueen elinvoiman ja kokonaisturvallisuuden kehittyvän. Kyselyn tuloksia hyödynnetään mm. Kuntaliiton kehittämis- ja vaikuttamistoiminnassa, Kuntaliiton tutkimuspäällikkö Marianne Pekola-Sjöblom tiivistää.

Pyydämme kaikkia kyselylinkin sähköpostiinsa saaneita käymään vastaamassa kyselyyn. Vastausaikaa on 5.12. saakka.