Kuntaliiton sivistyspoliittinen ohjelma - Sivistyksen suunta 2030

Kuntaliitto palvelee, valvoo kuntien etua ja kehittää sivistyspalveluja

Kuntaliiton visiona on Onnistuva Suomi tehdään lähellä. Liiton toiminta perustuu vahvaan kumppanuuteen ja verkostomaiseen yhteistyöhön. Kuntaliitto palvelee kuntia, valvoo näiden etuja sekä kehittää kuntien toimintaa yhdessä kuntien kanssa. Koulutukset, verkostot, seminaarit sekä projektit on tarkoitettu kunnille tukemaan näiden toimintaa.

Lisätietoa toiminnastamme Kuntaliiton sivuilta: www.kuntaliitto.fi/opetus-ja-kulttuuri

Opetus- ja kulttuuriyksiköllä on pysyviä verkostoja:

• Ammatillisen koulutuksen Areena

• Kansalaisopistoverkosto