Espoon matkailun digikehittämisessä parannetaan digitaalista löydettävyyttä

Kunnan rooli matkailun edistämisessä löytyy tänä päivänä yhä useammin digikehittämisen piiristä. Espoossa matkailua kehitetään parhaillaan tukemalla yrittäjiä tuomaan palvelujaan näkyville ja ostettaviksi verkkoon.

Reittisuunnittelu- ja ostotyökalut mahdollistavat elämysten suunnittelun ja varaamisen ennakkoon, ja tiedolla johtamisen avulla kaupungissa voidaan suunnata entistä paremmin kehittämisen toimia matkailun elinvoiman lisäämiseksi.

Lue lisää Kuntaliiton ja Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:n Digiä kuntatyössä sarjasta.

Digiä kuntatyössä

Digiä kuntatyössä - digitalisaatio ja työn murros

Työ muuttaa muotoaan kunnissa. Millaisin kyvykkyyksin ja osaamisin kunnat vastaavat työn murrokseen?

lateral-image-left

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.