Infotilaisuus TE2024 Viitearkkitehtuuri -projektin työskentelystä ja tuotoksista

Tervetuloa mukaan kuulemaan TE2024 Viitearkkitehtuuri -projektin työskentelystä ja tuotoksista infotilaisuuteen perjantaina 16.12. klo 13-14.30.

Kuntaliitto ja työ- ja elinkeinoministeriö käynnistivät syksyllä projektin TE2024 Viitearkkitehtuurin kuvaamiseksi. TE-palveluiden viitearkkitehtuurin suunnittelun tavoitteena on muodostaa TE2024-uudistusta tukeva yhteinen käsitys TE-palveluita koskevasta tavoitetilasta periaatteellisella, toiminnan, tietojen ja tietojärjestelmien tasolla.

Infotilaisuudessa kerrotaan mitä TE2024 Viitearkkitehtuurin ensimmäinen versio sisältää ja minkälaisia jatkokehitystarpeita projektissa on tunnistettu.

Tilaisuuden tallenne