Kuntamarkkinat järjestetään Kuntatalolla 14.-15.9.2022 - tervetuloa mukaan!

Kuntamarkkinat 14.-15.9.2022

Kuntamarkkinat 2022

Kuntamarkkinat on Suomen ainoa julkisen hallinnon foorumi, jossa on esillä kaikki kunta-alan hallintosektorit. Lisäksi valtion hallinto, yritykset ja yhdistykset ovat tapahtumassa kattavasti mukana. Kuntaliitto ja Kuntalehti järjestävät yhdessä Kuntamarkkinat-tapahtuman. Tarjoamme jäsenkuntien edustajille huippufoorumin, jossa on esillä ajankohtaisimmat aiheet.

Syyskuussa järjestettävä Kuntamarkkinat on kunta-alan vuoden tärkein tapaamispaikka, jossa keskustellaan julkisen hallinnon ajankohtaisimmista asioista. Kävijöitä kahden päivän aikana on noin 8000 ja näytteilleasettajia yli 200. Kuntamarkkinoilla on tiivis ohjelma, mutta mukava tunnelma seminaarien, tietoiskujen sekä kollegojen tapaamisten lomassa. Seminaareista vastaavat Kuntaliiton eri yksiköiden asiantuntijat. Yritykset ja yhteisöt ovat mukana sekä näytteilleasettajina että järjestämässä tietoiskuja.

Tänä vuonna Kuntamarkkinoiden teemana on ”Hyvän elämän kunnat –kestävää tulevaisuutta rakentamassa - Ett gott liv i kommunerna – vi bygger en hållbar framtid”. Maksuton tapahtuma järjestetään Kuntatalolla Helsingissä. Puolueiden puheenjohtajien paneeli keskiviikkona ja Huomenta kunnat -lähetys torstaina ovat seurattavissa myös verkkolähetyksinä.

Kuntaliiton tapahtumien aihealueita ovat:

• Elinvoima- ja kuntatalousasiat
  • Digitaalisuus ja tietoasiat
  • Hyvinvointi- ja sivistysasiat
  • Johtaminen ja kehittämisasiat
  • Kansainvälisyysasiat
  • Lakiasiat
  • Sosiaali- ja terveysasiat
  • Viestintä- ja markkinointiasiat
  • Ympäristöasiat ja varautuminen

Keräämme tälle sivulle myös Kuntaliiton järjestämien tilaisuuksien luentomateriaalit. Materiaalit ovat ladattavissa tämän linkin kautta sitä mukaan kun ovat saatavilla.

Tule Kuntaliiton ständille 0H1 tapaamaan asiantuntijoita

Kuntaliiton asiantuntijat keskustelevat mielellään kanssasi palveluihin liittyvistä asioista.
Katso tästä asiantuntijoiden päivystysajat ja poikkea ständille keskustelemaan.

Kuntamarkkinoiden ohjelma

Tutustu tarkemmin markkinoiden ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tapahtumaan osoitteessa:
https://kuntamarkkinat.fi/ohjelmat/. Program på svenska hittar du på https://kuntamarkkinat.fi/sv

Kuntamarkkinat löytyvät myös Facebookista  ja Twitteristä.

Tervetuloa mukaan Kuntamarkkinoille!