Tiina Hartman aloitti Kuntaliitossa maapolitiikan kehittämispäällikkönä

Kuvassa vaaleahiuksinen nainen ja hänen vieressään tekstiä sinisiellä.

Ympäristö- ja yhdyskunta -yksikkö sai vahvistusta elokuussa Tiina Hartmanista. Hartmanilla on vankka kokemus kuntamaailmasta, jossa hän on työskennellyt viimeisten 18 vuoden ajan.

Hartman on koulutukseltaan maanmittauksen DI kiinteistö- ja ympäristöoikeudesta sekä geoinformatiikasta, ja hänellä on laaja työkokemus erilaisista kuntatyön osa-alueista, kuten maapolitiikasta, kaavoituksesta, asuntopolitiikasta, elinkeinopolitiikasta, paikkatiedoista, kiinteistötoimituksista sekä palveluverkko- ja strategiatyöstä. Aiemmin hän on työskennellyt myös valtionhallinnossa ja konsulttitoimistoissa kaavoituksen, paikkatietojen ja kiinteistökehityksen parissa.

Uudessa tehtävässään maapolitiikan kehittämispäällikkönä Hartman odottaakin innolla kuntien tukemista haastavissa maapolitiikan kysymyksissä sekä osallistumista edunvalvontaan lainsäädäntö- ja kehityshankkeissa.

- Maapolitiikka on aina ollut suurin intohimoni, joten on hienoa päästä nyt tukemaan siinä kuntia Kuntaliiton pelipaidassa, Hartman iloitsee.

Tiina Hartman
+358 9 771 2176, +358 50 465 6557
Vastuualueet
  • Kuntien maapolitiikkaan ja maaomaisuuden hallintaan sekä kiinteistönmuodostus- ja kiinteistörekisteritehtäviin liittyvä edunvalvonta, palvelu ja kehittäminen.
  • Alan lainsäädäntöön ja ohjauskeinoihin vaikuttaminen ja lainsäädännön soveltamiseen liittyvä kuntien neuvonta sekä hyvien käytäntöjen edistäminen.

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!