Onko elinkeinopolitiikalla tulevaisuutta? Kuntien ja seutujen elinkeinopolitiikan tulevaisuusbarometri. Acta nro 159

Tekijät
Kaskinen Juha
Julkaisupäivä
Kuvaus
Kuntien ja seutujen elinkeinopolitiikkaa lähestytään monesta näkökulmasta. Näitä ovat megatrendien vaikutus, hyvinvointivaltion muutos, kunta- ja aluerakenteen kehitys, elinkeinopolitiikan toimijajoukko sekä välineet ja keinot. Tutkimus auttaa hahmottamaan elinkeinopolitiikan moniulotteisuutta ja tulevaisuuden vaihtoehtoisuutta. Tutkimusraportti on tarkoitettu elinkeinopolitiikan toimijoiden avuksi strategisessa suunnittelussa. Tavoitteena on myös herättää arvopohjaista keskustelua siitä, millaisia tulevaisuuksia haluamme ja mikä on elinkeinopolitiikan tehtävä tulevaisuuden tekemisessä.
Julkaisupäivä
Painos