Julkaisun kansi

Hyvinvointialueen varautuminen: valmistelun ja yhteistyön sisältöjä

Julkaisupäivä
Kuvaus
Tämän asiakirjan tarkoituksena on koota yksiin kansiin varautumiseen ja valmiussuunnitteluun liittyvää yleistietoa hyvinvointialueiden toiminnan tueksi. Asiakirja kokoaa yhteen varautumiseen ja valmiussuunnitteluun liittyviä hallinnonalariippumattomia näkökulmia, periaatteita ja keskeisiä varautumisen toimintaa koskevia sisältöjä. Asiakirjan sisältöä täydennetään edelleen ja se on luonteeltaan jatkuvasti päivittyvä. Erityisesti asiakirjan yhdyspintoihin liittyviä sisältöjä täydennetään vuoden 2022 aikana myöhemmin osana Kuntaliiton toteuttamaa Kuntien ja hyvinvointialueiden yhteistyö ja yhdyspinnat -projektia.

Asiakirja on laadittu Kuntaliiton toimesta yhteistyössä sosiaali- ja terveystoimen sekä pelastustoimen toimialojen kanssa.
Julkaisupäivä
Tiedoston koko