Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen sähköinen foorumi

Hyte-treffit

hyte-treffit

Hyvinvointikoordinaattori tai -johtaja, tuntuuko, että teet työtäsi joskus liian yksin? Haluaisitko keskustella muiden hyte-työn ammattilaisten kanssa hyvinvointityön tavoitteista, menetelmistä tai vaikuttavuudesta?

THL ja Kuntaliitto järjestävät joka toinen kuukausi kuntien hyte-koordinaattoreille ja muille hyte-työn tekijöille avoimen verkkotapaamisen, jossa kuullaan kuntien hyte-työn kehittämiseen ja  johtamiseen liittyviä puheenvuoroja ja käydään yhteistä keskustelua. Tarkoitus on jakaa osaamista ja löytää yhdessä ratkaisuja haasteisiin.

Aika: Neljä kertaa vuodessa perjantaisin klo 10-11.

Vuonna 2022 hyte-trefffien ajankohdat ovat:

11.2., 22.4., 16.9. ja 9.12.

Paikka: Microsoft Teams videoneuvottelu. Linkki treffeille tulee tälle sivulle viikko ennen tilaisuutta. Linkin toimintaa kannattaa testata etukäteen.

Kenelle: Kuntien ja kaupunkien hyte-yhdyshenkilöille/koordinaattoreille ja muille hyte-työn tekijöille.

HYTE-treffien tarkemmat teemat julkaistaan tällä sivulla.

Ajankohtaista tietoa treffeistä ja esitettävät materiaalit:

Liity HYTE-oppimisverkoston postituslistalle täällä

Esitysaineisto: Löydät materiaalit kunkin treffien omasta kansiosta TÄÄLTÄ

Seuraavat HYTE-treffit:

Hyte-treffit 22.4.2022

Kulttuurihyvinvointi

Tällä kertaa treffaillaan kulttuurihyvinvoinnin teemalla . Alustamassa hankejohtaja Mira Haataja Kulttuuria kaikille -palvelusta ja Kokkolan kulttuuritoimenjohtaja Sampo Purontaus

Teams-linkki: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Edelliset hyte-treffit:

”Koronan vaikutukset kuntalaisiin - tutkittua tietoa vaikutuksista"

Koronakriisin vaikutukset eri väestöryhmien hyvinvointiin ja palvelujärjestelmään, Merita Mesiäislehto, erikoistutkija, THL

Koronan vaikutuksia helsinkiläisten elämään kyselytutkimusten kertomana, Vesa Keskinen, tutkija ja Jukka Hirvonen, tutkija, Helsingin kaupunki