ARTTU-kuntalaiskyselyn 2015 palkinnot arvottu

Kuntaliitto toteutti keväällä laajan kuntalaiskyselyn osana ARTTU2-tutkimusohjelmaa. Kyselyn lomakkeen mukana lähetettiin vastaajille arvontakortti, jonka palauttamalla osallistui matkalahjakorttien ja tuotepalkintojen arvontaan. Arvonta suoritettiin kaikkien yli 12 000 kyselyyn vastanneiden kesken.

Palkinnot arvottiin 18.8.2015 kuntalaiskyselyn teknisestä toteutuksesta vastanneen Feelback Oy:n ja Kuntaliiton asiantuntijoiden yhteistyönä. Arvonta suoritettiin Lappeenrannassa ja Kuntaliiton asiantuntijat osallistuivat arvontaan videoyhteyden välityksellä. Palkinnot on toimitettu voittajille.

Pääpalkinnon eli 2000 euron arvoisen matkalahjakortin voitti Minttu Koivuoja Oulusta.

Toisen palkinnon eli 300 euron arvoisen Viking Linen risteilylahjakortin voitti Tuija Kauppila Kotkasta.

Kolmannen palkinnon eli 300 euron arvoisen Viking Linen risteilylahjakortin voitti Elina Lahtinen Tampereelta.

Lisäksi arvottiin kolme tuotepalkintoa. Tuotepalkinnon voittivat Kirsti Hintsala Keiteleeltä, Kenneth Westerholm Raaseporista ja Sulo Seppänen Inarista.
Onnettarena toimi projektijohtaja Jukka Laakso Feelback Oy:sta ja virallisina valvojina olivat tutkimuspäällikkö Marianne Pekola-Sjöblom, projektikoordinaattorit Miska Smolander ja Eero Ylinentalo Kuntaliitosta sekä asiakkuusjohtaja Ville Klem ja projektipäällikkö Sami Vesterinen Feelback Oy:sta.

Lämpimät kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille ja onnittelut voittajille!