Kuntajohtajamatrikkeli on ilmestynyt

Manner-Suomen kuntajohtajat 2000–2015. Kommundirektörer i fastlandskommunerna on julkaistu 10.8.2016 Oulussa Kuntajohtajapäivien yhteydessä. Teos sisältää Manner-Suomessa 2000-luvulla toimineet kunnan- ja kaupunginjohtajat, pormestarit sekä apulaisjohtajat ja -pormestarit.

Julkaisussa on 823 kuntajohtajan perustiedot päätoimista harrastuksiin sekä professori Arto Haverin artikkeli kuntajohtajan työn merkityksestä ja muutoksesta. Teos on kaksikielinen.

Kuntaliitto on koonnut matrikkelin yhteistyössä Suomen Kuntajohtajat ry:n kanssa. Kyseessä on järjestyksessään toinen maamme kuntajohtajista laadittu hakuteos.

Matrikkelin hinta on 45 euroa, ja sitä voi tilata Kuntaliiton julkaisumyynnistä tilausnumerolla 509478:
www.kunnat.net/kirjakauppa