Kuntaliittolaiset vloggaavat ajankohtaisista aiheista ja tapaamisista

Kuntaliiton YouTube-kanavalla tapahtuu nyt enemmän kuin viitenä edellisenä vuonna yhteensä. Kanavalla on aloittanut kaksi vlogisarjaa, joissa julkaistaan uutta materiaalia säännöllisesti.

Kuntaliittolaiset reissussa -sarjassa liiton asiantuntijat kuvaavat itse omaa työtään sekä kohtaamisiaan kunta-alan päättäjien kanssa. Asiantuntijat vloggaavat etenkin työmatkoiltaan, matkoilla käydyistä keskusteluista ja tapahtumista.

- On ollut ilo huomata miten innostuneita asiantuntijamme ovat. Kuntaliitto haluaa vlogien kautta tuoda esille täällä tehtävää asiantuntijatyötä luovalla tavalla, tiedottaja Hanna Kaukopuro-Klemetti sanoo.

Oman vlogin on aloittanut myös Kuntaliiton toimitusjohtaja Jari Koskinen. Koskinen kommentoi vlogissaan ajankohtaisia teemoja ennakoivalla otteella.

Tutustu ja tilaa Kuntaliiton YouTube-kanava.