Kuntatalous monen muuttujan summa -julkaisu ilmestyy lokakuussa

Kuntatalous monen muutujan summa julkaisu

Odotettu kuntatalouden bestseller Kuntatalous monen muuttujan summa  ilmestyy suomeksi lokakuussa ja myöhemmin ruotsiksi.

Valtuustokausittain päivitettävässä kuntatalouden perusteoksessa käydään lävitse mm.:

• kuntatalouden rakenne ja merkitys
  • julkisen talouden kokonaisuudessa, taloussuunnittelun ja talousarvion käytännön toteutus ja tunnusluvut sekä tilintarkastustoiminta
  • rahoitushuolto, hankinnat, tuloksellisuus ym. kuntasi talouden kannalta keskeiset asiat, jotka on tunnettava kestävän kuntatalouden varmistamiseksi.

Julkaisussa on keskeisin ja viimeisin tieto kuntatalouden perusasioista kattavasti tiivistetyssä muodossa.

Liitteessä tarkempi esittely julkaisun sisällöstä.

30 euron hintainen julkaisu (tilausnumero 509499) on tilattavissa Kuntaliiton verkkokaupasta osoitteesta http://shop.kunnat.net/product_details.php?p=3388 tai puhelimitse numerosta 050 411 8421.