Kuntaliitto, KAKS ja valtiovarainministeriö SuomiAreenassa 13.7.2017

Mitä maakunnista tulee – valtion käskyläinen, uusi hallintohimmeli vai kansan palvelija?

tuleemitä

Maakuntien roolista keskustellaan SuomiAreenan BePop-lavalla Porissa torstaina 13.7.2017 klo 15.15–16.30. Keskustelussa pureudutaan maakuntien identiteettiin ja brändiin, voimavaroihin ja menestymiseen sekä valtaan.

Aiheesta keskustelemassa ovat näyttelijä Tapio Liinoja ja näytelmäkirjailija, dramaturgi Sirkku Peltola, Kyrö Distillery Companyn toimitusjohtaja Miika Lipiäinen, Perheyritysten liitto ry:n toimitusjohtaja Leena Mörttinen ja Sinituote Oy:n kehityspäällikkö Rami Peltosaari sekä kunta- ja uudistusministeri Anu Vehviläinen, Kuntaliiton toimitusjohtaja Jari Koskinen ja kansanedustaja Maarit Feldt-Ranta. Keskustelua juontaa YLE:n toimittaja Johanna Vesikallio.

Tilaisuuden järjestävät valtiovarainministeriö, KAKS - Kunnallisalan kehittämissäätiö sekä Suomen Kuntaliitto.