Seminaari

Digitalisaatio ja toiminnan kehitys maakunta- ja sote-uudistuksessa 26.4.2018

Finlandia-talolla järjestetään torstaina 26.4.2018 digitalisaatiota ja julkisen hallinnon ekosysteemin toiminnan kehitystä koskeva seminaari. Seminaari on suunnattu valtionhallinnon, virastojen sekä maakunta- ja kuntasektorin toiminnan kehittäjille, johtajille ja konsulteille. Päivä koostuu puheenvuoroista, tietoiskuista ja QPR-demoista. Tilaisuuden keynote-puhuja on tulevan Digiviraston, nykyisen Väestörekisterikeskuksen ylijohtaja Janne Viskari. Seminaarin tarkka ohjelmasisältö julkaistaan myöhemmin.

Tilaisuus on maksuton. Voit ilmoittautua mukaan seminaariin osoitteessa:

Lisätietoja seminaarista QPR Software Oy:ltä: Timo Maisila (etunimi.sukunimi@qpr.com)

Lisätietoja arkkitehtuuripankki.fi-palvelusta: Hannu Ojala (etunimi.sukunimi@vrk.fi)

Lisätietoja Kuntaliiton KA-työstä: Jari Ylikoski

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.