Ehdota kuntaa tai kuntatyöllistäjää vuoden 2018 Tulisieluksi

Vates-säätiö jakaa vuosittain Tulisielu-kunniakirjan henkilölle tai taholle, joka ovat merkittävästi toiminnallaan vaikuttanut erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden työllistämisen edistämiseen.  Vates-säätiö on päättänyt nyt palkita ansioituneen kuntatyöllistäjän. Tänä vuonna halutaan nostaa esiin kunnissa tehtyä hyvää työtä, panostukset työllisyyden hoitoon ja kuntien merkityksen erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden työllistäjänä. On tärkeää, että paikallisen tason kosketuspinta työllistymisen menetelmiin säilyy riittävänä ja että näiden menetelmien ansiokkuus tuodaan myös esille.

Nyt on mahdollista ehdottaa, mikä kunta tai kuka kunnan työntekijä on tunnustuksen ansainnut ja on vuoden 2018 Tulisielu! Lisätietoa tunnustuksesta ja tarkemmat hakuohjeet löytyy Vates-säätiön sivuilta https://www.vates.fi/vates/vaikuttaminen/tulisielu-kunniakirja.html. Ehdotus palkinnon saajaksi lyhyine perusteluineen tulee lähettää 5.4.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen hallinto@vates.fi. Tunnustuksen valinnassa on yhteiskumppanina Kuntaliitto.

Lisätiedot:

• kaija.ray(at)vates.fi