Etu tietosuojavastaavien verkoston jäsenille: maksuton webinaari tiedonhallintalaista ke 28.11.2018

Kuntien tietosuojavastaavien verkoston jäsenet voivat osallistua maksutta keskiviikkona 28.11.2018 klo 13–14.30 järjestettävään webinaariin, jossa käsitellään valmisteilla olevaa lakia julkisen hallinnon tiedonhallinnasta eli tiedonhallintalakia. Laista kertoo sen valmisteluun osallistunut Kuntaliiton erityisasiantuntija Tuula Seppo. Tuula on myös tietosuojavastaavien verkoston työvaliokunnan ja ohjausryhmän jäsen.

Webinaarin järjestelyistä vastaa FCG Koulutus, ja ilmoittautuminen webinaariin tapahtuu FCG:n koulutuskalenterin kautta: https://koulutus.fcg.fi/Koulutuskalenteri/Koulutustuote/id/10227 > ”Ilmoittaudu”.

Merkitse ilmoittautumislomakkeen Lisätiedot-kenttään ”jäsen”, niin FCG Koulutus ei lähetä sinulle osallistumisesta laskua. Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään tiistaina 27.11.

FCG Koulutus lähettää ilmoittautuneille sähköpostitse ohjeet webinaariin osallistumista varten erillisellä viestillä. Jos toivot lisätietoja tapahtumasta, käännythän FCG:n koulutuspäällikkö

Päivi Raition puoleen (puh. 050 394 7291, s-posti paivi.raitio@fcg.fi).

Tietoa kuntien tietosuojavastaavien verkostosta

Kuntien tietosuojavastaavien verkosto on maksuton ammatillinen vertaisverkosto tietosuojavastaaville, jotka ovat työ- tai virkasuhteessa kuntaan, kuntayhtymään tai kunnalliseen yhtiöön. Verkosto on perustettu alkuvuonna 2018, mutta siihen voi ilmoittautua voi milloin tahansa verkoston toiminnan aikana.

Lisätietoa verkostosta ja siihen ilmoittautumisesta on verkoston omalla sivulla.

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista

Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.

Kuvituskuva.

EU-vaalit ovat kuntavaalit

Tutustu EU-vaalikauden tavoitteisiimme

Muutoksia kuntien muutoksenhakuohjeisiin

Kuntien valitusosoituksissa on huomioitava kaksi kesän 2023 aikana tullutta muutosta.

Tutustu ohjeistukseen.