Uskalla kokeilla -ohjelma

Hae syksyn Kokeilujalostamoon

proton testaus

Tunnistatko kuntaorganisaatiossasi jonkun kehittämiskohteen tai haasteen, johon voitaisiin löytää täysin uusi ratkaisu? Onko sinulla tai tiimilläsi jo idea-aihio, jonka edistämiseen kuitenkin kaipaisitte sparrausta?

Tule yhdessä tiimisi kanssa kehittämään ratkaisua kokeilevan kehittämisen menetelmin. Syksyn 2018 aikana Kuntaliiton palvelumuotoilija sparraa tiimiänne neljässä työpajassa, joissa luotte kokeilustanne visuaalisen mallin, testaatte sitä kohdeyleisön kanssa ja saatte siitä vertaisarvioinnin.

Sparrausta kokeilujen edistämiseen

Halutessaan tiimi voi saada Kuntaliiton, KunTeko 2020 tai muun sidosryhmän asiantuntijan lisävahvistukseksi tiimiinsä.

Yhteistyötahot

Kokeilujalostamo on osa Kuntaliiton ennakointi-, strategia- ja kehittämismallia ja se toteutetaan nyt ensimmäistä kertaa keväällä 2018. Jalostamo toteutetaan yhdessä Kuntaliiton Uskalla kokeilla -ohjelman, Vaasan kaupungin ja Turun kaupungin kanssa.

Lisätiedot ja ilmoittautumislinkki löytyvät täältä.